TACTACAM Solo Hunter paket

TACTACAM Solo Hunter paket

Vrijeme otpreme
Slanje - više od 1 mjesec
Mogućnost povrata
15 dana
1 2 3 4 6

Pomoć oko dostave

Odaberite zemlju dostave i pružatelja dostave

Vaša odabrana lokacija bit će spremljena i dok pregledavate druge proizvode. Prilikom završetka kupnje moći ćete birati između više vrsta plaćanja.

Korisnička pomoć

Naš iskusni tim spreman vam je pomoći kroz cijeli proces, od kupnje do korištenja proizvoda. Ako imate pitanja, molimo vas da nas kontaktirate.
Kontaktirajte nas

TACTACAM Solo Hunter paket Opis proizvoda

TACTACAM solo hunter paket uključuje:

  • Tactacam Solo Wifi hunting action camera
  • Solo Battery
  • USB Cable with Charging Wall Adapter
  • Tactacam decal
  • Flat Black Stabilizer 32mm
  • Custom Gun Mount
  • Under Scope Rail Mount

Opća svojstva

Proizvođač TACTACAM
Izrađeno u -
Jamstvo 2 godini
SKU TA-SW-HP

Svojstva kamere

Rezolucija senzora 1080p
Kompatibilno sa softverom Drugo
Podržani jezici Engleski

Mogućnosti prijenosa

Tip povezave WiFi

Mogućnosti snimanja

Zajam slike Da
Zajam videa Da
Video izlaz Yes
Prjenos videa u živo No
Naćin hranjenja -

Fizička svojstva

Materijal Kompozit
Vrijeme rada 2.50 h
Boja Crna

Posebne značajke

Otpornost na vodu Da
Posebna obilježja Otpornost na rošenje, Otpornost na vodu
Automatsko isključivanje No
Prilagođen za stativ No
Zaštita prema krađi sa pin kodom Ne

Najčešća pitanja (Q&A)

Trebate li pomoć? Jeste li sigurni da je ovo pravi proizvod za vas? Ne oklijevajte - postavite pitanje našoj ekipi, koja je tu da vam pomogne oko pitanja o proizvodu.

Kupio sam solo u proljeće. Izvadio sam je da napunim i učitam aplikaciju za lov sutra ujutro i kaže da je aplikacija dizajnirana za starije Android telefone i da neće raditi s mojim telefonom? Moj telefon je star 3 godine?? Što daje? Ima li posla? Hvala vam.

I purchased the solo in the spring. I got it out to charge and down load the app for a hunt tomorrow morning and it says the app was designed for older Android phones and that it won't work with my phone? My phone is 3 years old?? What gives? Any work arounds? Thank you.

od Curtis

Dragi Curtis,

hvala na vašoj poruci.

Savjetujemo da se obratite izravno proizvođaču ili prodajnom mjestu.

Zahvaljujemo na razumijevanju i slobodno nam se obratite na [email protected] ako vam možemo pomoći na bilo koji drugi način.

Lijepi pozdrav

Dear Curtis,

thank you for your message.

We kindly advise you to contact the manufacturer directly or the point of sale.

Thank you for your understanding and please do not hesitate to contact us at [email protected] if we can assist you in any other way.

Kind regards

od Optics Trade team

Imam 2 Tactacam solo uređaja i oba će se često prekidati s mojim telefonom, zamrznuti do mjesta gdje ih ne mogu isključiti ili promijeniti način rada

I have 2 Tactacam solos, and both of them will frequently disconnect from my phone, freeze up to where I can’t power them off or change the mode

od Derrick

Dragi Derrick,

hvala što ste nas kontaktirali.

Opisujete softverski problem s vaše dvije kamere. Toplo vam savjetujemo da kontaktirate svog lokalnog distributera i pošaljete proizvod nazad proizvođaču na servis za popravak.

Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica, ne ustručavajte se kontaktirati nas izravno na [email protected]. Ovdje smo da pomognemo.

Lijepi pozdrav,

Dear Derrick,

thank you for contacting us.

You are describing a software issue with your two cameras. We would strongly advise you to contact your local distributor and send the product back to the manufacturer for a repair service.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us directly at [email protected]. We are here to help.

Kind Regards,

od Optics Trade team

Dobar dan, mogu li dobiti priručnik s uputama za Solo tacacam na francuskom! Hvala vam

Bonjours, puis-je avoir le manuel d’instruction de la Solo tacacam en français svp! Merci

od Yves

Poštovani gospodine,

hvala što ste nas kontaktirali.

Nažalost, priručnik za ovaj proizvod nije dostupan na francuskom jeziku.

Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica, ne ustručavajte se kontaktirati nas izravno na [email protected]. Ovdje smo da pomognemo.

Lijepi pozdrav,

Dear Sir,

thank you for contacting us.

Unfortunately, the manual for this product is not available in the French language.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us directly at [email protected]. We are here to help.

Kind Regards,

od Optics Trade team

Izgubio sam bateriju

I lost my battery

od Tim

Dragi Tim,

hvala što ste nas kontaktirali.

Ovdje je zamjenska baterija za Tactacam.

Ako trebate dodatne informacije, možete nas kontaktirati na [email protected]

Lijepi pozdrav.

Dear Tim,

thank you for contacting us.

Here is a replacement battery for the Tactacam.

If you will need any additional information you can contact us at [email protected]

Kind regards.

od Optics Trade team

Moj solo ultra neće se spojiti na moj iPhone.

My solo ultra won’t connect to my iPhone.

od Chad

Poštovani gospodine,

hvala što ste nas kontaktirali.

Imajte na umu da postoji 5 koraka za povezivanje vašeg TACTACAM-a s vašim mobilnim telefonom. Ovih 5 jednostavnih koraka možete pronaći u priručniku s uputama ispod fotografija proizvoda. Ukoliko i dalje ne možete povezati svoj mobilni telefon s navedenim uređajem, savjetujemo vam da kontaktirate prodajno mjesto za daljnje upute.

Zahvaljujemo na razumijevanju.

Ako trebate bilo kakve dodatne informacije, slobodno nas ponovno kontaktirajte.

Želim vam ugodan dan.

Dear Sir,

thank you for contacting us.

Please note that there are 5 steps on how to connect your TACTACAM to your mobile phone. You can find these 5 simple steps in the instruction manual below the product's photos. If you still can not connect your mobile phone to the mentioned device we kindly advise you to contact the point of sale for further instructions.

Thank you for your understanding.

Should you require any further information please do not hesitate to contact us again.

Have a nice day ahead.

od Optics Trade team

Kako da poništim lozinku za wifi ako sam je zaboravio?

How do i reset the wifi password if i forgot it?

od Tiffany

Poštovani gospodine, 

hvala što ste nas kontaktirali.

Ako ste zaboravili svoju TACTACAM wifi lozinku, morat ćete resetirati kameru. Pogledajte kategoriju 'ponovno postavljanje bežičnog imena i lozinke vaše kamere' na www.tactacam.com/support 

Osim toga, cijeli priručnik možete vidjeti ovdje:

Instruction_Manual_Tactacam_5.0_5.0Wide_4.0_Solo.pdf (optics-trade -static.eu) 

Ako trebate bilo kakvu dodatnu pomoć, nemojte se ustručavati ponovno nas kontaktirati.

Lijepi pozdrav 

Dear Sir, 

thank you for contacting us. 

If you forgot your TACTACAM wifi password, you will need to reset your camera. Please see the 'resetting Your Camera’s Wireless Name and Password' category at www.tactacam.com/support 

Additionally, you can see the full manual here:

Instruction_Manual_Tactacam_5.0_5.0Wide_4.0_Solo.pdf (optics-trade-static.eu) 

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again. 

Kind regards 

od Optics Trade team

moj solo se ne uključuje niti puni i ne mogu pronaći ssid stvar za wi-fi

my solo won't turn on or charge and i can't find the ssid thing for wi-fi

od jaxon

Dragi Jaxon,

hvala što ste nas kontaktirali.

Ako možda niste pročitali upute, učinite to. Ako se i dalje ne puni i ne uključuje, kontaktirajte nas na [email protected] ako je artikl kupljen u našoj trgovini, ako nije kontaktirajte prodavača.

Ako trebate dodatne informacije, možete nas kontaktirati na [email protected]

Lijepi pozdrav,

Dear Jaxon,

thank you for contacting us.

If you maybe haven't read the instructions please do so. If it still won't charge and turn on please contact us at [email protected] if the item was bought in our store, if not please contact the seller.

If you will need any additional information you can contact us at [email protected]

Kind regards,

od Optics Trade team

Moram li formatirati novu SD karticu prije punjenja?

Do I format the new sd card before I charge it?

od Randy

Poštovani gospodine,

hvala što ste nas kontaktirali.

Možete to učiniti, no nije nužno.

Ako vam je potrebna dodatna pomoć, nemojte se ustručavati ponovno nas kontaktirati.

Lijepi pozdrav,

Dear Sir,

thank you for contacting us.

You can do it, however, it is not a must.

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Kind Regards,

od Optics Trade team

Imam Solo kameru. Čini se da snima u segmentima od oko 10 minuta, što nije problem, i svaki put kada započne novi segment/datoteku vibrira. Postoji li način da se zaustavi ta vibracija. Postavio sam ga na pramac i vibracija proizvodi dovoljno glasnu buku da prestraši jelena.

I have the Solo camera. It seems to record in about 10 minute segments, which is not the problem, and each time it starts a new segment/file it vibrates. Is there a way to stop that vibration. I have it mounted to my bow and the vibration makes a noise loud enough to spook the deer.

od Marcia

Poštovani gospodine,

hvala što ste nas kontaktirali.

Nažalost, nemamo puno iskustva s ovim uređajem, ali sudeći po našem iskustvu, ne postoji opcija za onemogućavanje vibracije jer označava početak novog videa.

Ako vam je potrebna dodatna pomoć, nemojte se ustručavati ponovno nas kontaktirati.

Lijepi pozdrav,

Dear Sir,

thank you for contacting us.

Unfortunately, we don't have much experience with this device, however, judging from our experience there is no option to disable the vibration as it indicates the start of a new video.

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Kind Regards,

od Optics Trade team

trebate li wi fi yo format tacacam solo

do u need wi fi yo format tacacam solo

od Mike

Najbolji način za formatiranje ove kamere je povezivanje s računalom ili pametnim telefonom i brisanje podataka. Nije vam potreban Wi-Fi da biste bili aktivni.

The best way to format this camera is to connect it to the computer or smartphone and erase the data. You don't need the Wi-fi to be active. 

od Optics Trade team

Ne trebam ništa formatirati, osim ako je to ono što je potrebno za zaustavljanje vibracije.

I don't need to format anything, unless that is what it takes to stop the vibration.

od Marcia

Poštovani gospodine,

molimo vas da navedete na koju vrstu vibracije mislite. Molimo podijelite ovu informaciju s nama izravno na [email protected]

Lijepi pozdrav,

Dear Sir,

we would kindly ask you to specify which type of vibration you are referring to. Please share this information with us directly at [email protected]

Kind Regards,

od Optics Trade team

Zašto odabrati Optics Trade?

  • Širok izbor proizvoda na zalihi
  • Podrška iskusnih stručnjaka
  • Vaše zadovoljstvo nam je na prvom mjestu

Recenzije & Preporuke

Proizvod nema ocjene
Imate več iskustvo sa tim proizvodom?
Drago bi nam bilo da ocijenite ovaj proizvod:
Ocijenite proizvod

How do you rate this product?

Datoteke korisnika

Osobna iskustva drugih korisnika mogu nekome puno pomoći. Dijeljenjem svojih snimaka, fotografija i mišljenja o proizvodima pomažete budućim kupcima u lakšoj odluci.

Filtriraj:
Sortiraj:

Dodatne informacije

Tražite korisne dokumente u vezi s ovim proizvodom? Pronađite ih ovdje:

Objave

Pogledajte ostale kreirane sadržaje povezane s odabranim proizvodom: